środa, 21 października 2015

034. Świętujemy!

Witajcie!

Jest mi niezmiernie miło poinformować, że blogaskowi stuknęło 5 000 wyświetleń :)

Z tej okazji każdy coś dostaje!

Ja - satysfakcję, że tyle razy klikaliście w bloga :3

Wy - wunsza w śmiesznej czapce.

Yay, 5k~

A blogaś dostał nową fotografię w tle i *fanfary* nagłówek! O ile zdjęcie jest z blogspotowego stocka, to nagłówek jest produkcji mojej własnej, więc nie bijcie za mocno, jeśli coś jest z nim nie tak. Grafik ze mnie taki, jak z koziej rzyci waltornia.

Dziękuję Wam za te dotychczasowe 5 tysięcy i mam nadzieję, że wspólnie doklikamy się do 10 tysięcy... A może i więcej ;)
 

6 komentarzy:

  1. Ochjej, ochjej. Gratulacje! Czekamy na kolejne tryumfalne derpostworynki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje.

    Co to za czcionka w nagłówku?

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! *fanfary, fajerwerki, piski i aplauzy*
    Teraz będzie już tylko lepiej. :3
    (A o tym regiusku w czapce się nie wypowiem, bo słabo mi od nadmiaru cukru.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *podaje insulinę* W ogóle Google ma niesamowite zasoby zdjęć pod hasłem "snake in a party hat" :3

      Usuń