niedziela, 4 października 2015

031. Tajemnicza Paczka (zapowiedź ożywienia na blogu)

Witajcie!

Wrzesień upłynął mi pod znakiem zmiany mieszkania, kampanii wrześniowej i ogólnego przygnębienia (aczkolwiek udało mi się np. wygrać wyzwanie Szuflady). Dlatego też notek było bardzo mało i były takie sobie. Na szczęście mieszkanie udało się zmienić, kampanię zdać, a przygnębienie jeszcze mnie trzyma, ale Tajemniczej Paczce udało się poprawić mi humor.


W związku z tym w październiku mam zamiar podkręcić tempo, wrzucać więcej notek, szczególnie tych, które wiszą na warsztacie i czekają na skończenie :)

A Tajemnicza Paczka przyszła do mnie ze sklepu artfan.pl, do którego bon był nagrodą w wyzwaniu Szuflady.


Co jest w środku? Dowiecie się w następnej notce :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz