wtorek, 22 września 2015

030. Ktul doceniony

Witajcie! 

Jest mi niezmiernie miło poinformować, że mój Ktulokwiat z poprzedniej notki zgarnął wyróżnienie w wyzwaniu Szuflady pod tytułem "Otwórz Szufladę - Gradient" :)

W nagrodę dostałam banerek:


...a także bon o wartości 50 zł do sklepu artfan.pl.

Jest to moje pierwsze zwycięstwo w konkursie rękodzielniczym i niesamowicie się z niego cieszę <3

W związku z tym na blogu pojawiła się nowa zakładeczka: Wyróżnienia. W liczbie mnogiej, żeby było na przyszłość :D (wiem, mało skromna jestem). Pojawi się też druga notka sklepowo-zakupowa, gdy już przyjdzie do mnie paczka z nagrodą ;)

Trzymajcie się!

2 komentarze:

  1. Najmniejsze zdziwienie świata, ot. Przecież oczywiste było, że taki zgrabny, przecudnej urody Ktulokwiatek coś wygra! Gratuluję, Niesamowicie Zdolny Kobasiu.

    OdpowiedzUsuń