niedziela, 9 sierpnia 2015

025. Bransoleta "Roke Alva"

Witajcie!

Błękity i czernie to zdaje się popularne połączenie w pewnych kręgach *łypie znacząco na Eternofrakcję* Popełniłam więc taką oto bransoletę w wyżej wymienionych kolorach:


Jak widać, jest to (znowu) trójrzędowa bransoleta makramowa z niebieskim agatem 6 mm i nicią nylonową s-lon heavy twist 0,62 mm w kolorze black. Wiem, monotematyczna jestem, ale te bransolety tak wdzięcznie się plecie i tak pięknie wyglądają gotowe...


Bransoleta ma szerokość 1,7 cm i pasuje na łapkę o obwodzie 18 cm. Waży 19g.


Zakończyłam ją jak zwykle koralikami toho:


Krótka ankieta: chcielibyście jakąś notkę o makramowych kanałach na YT? Np. o tych, które polecam (notka pozytywna) albo o narzekaniu na błędy w filmowych tutorialach (notka negatywna)?

Tymczasem zostawiam Was z Alvobransoletą i wracam do rozpuszczania się z gorąca...

4 komentarze:

  1. Ach, jakiej cudnej urody sznurkoletka. I to nie tylko dzięki ślicznym kolorom, w ogóle straszliwie mi się podobają te trójrzędowe bransoletki makramowe. ;3
    Pomysł na youtubowe notki brzmi dobrze, zwłaszcza ten z narzekaniem (lubię narzekanie).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję *dyg* ^__^

      No właśnie o wiele prościej byłoby napisać taką notkę z narzekaniem, ale sama nie wiem. Meh, pewnie będą obydwie. :v

      Usuń
  2. Bransoletka oczywiście śliczna, bo jakże by mogło być inaczej :) O tutorialowych narzekaniach chętnie poczytam, o pochwałach również.

    Oraz mam prośbę wielką: czy przy bransoletkach chociaż jedno zdjęcie mogłoby być robione z bransoletką na łapce? Bo w stupor wprawiła mnie informacja, że alvoletka ma tylko 1,7 cm szerokości, byłam święcie przekonana, że jest co najmniej 5-centymetrowa! Brak perspektywy, no, nic nie poradzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu to kuleczki 6 mm, jak trzy rzędy mogłyby mieć 5 cm szerokości? :) Rozważę sugestię, chociaż moje kosmate łapsko niezbyt się nadaje na model do zdjęć. :C

      Usuń