poniedziałek, 29 czerwca 2015

020. Agatowe szaleństwo

Witajcie!
Gdy twoja przyjaciółka kończy studia, trzeba to uczcić :) Myślałam, myślałam i wymyśliłam makramową bransoletkę trójrzędową z agatem. Wyplotłam ją z nylonowego sznurka s-lon 0,62 mm w kolorze naturals, o którym mam zamiar napisać kilka słów w jednej z następnych notek. Bardzo pomógł mi ten tutorial przygotowany przez niesamowicie zdolną Anię Rudzką. Zmieniłam tylko zapięcie z guzikowego na makramowe.
Tak więc: Oluś, oby Ci służyła długo i przynosiła szczęście :)


Wykorzystałam kuleczki fuksjowego agatu 6 mm w trzech rodzajach: gładkie, fasetowane i "pajączki" (klikamy na zdjęcie, to będzie większe).


Zapięcie jest tradycyjnie makramowe. Dorzuciłam po kilka toho 11/0 w dwóch kolorach.


I jeszcze jedno ujęcie:


"W czerwcu obiecuję więcej notek", tajasne :v Cóż, w lipcu mam praktyki (mało czasu) i dwutygodniowy wyjazd w Bieszczady (mało internetów), więc nie będę wam obiecywać nie wiadomo ilu notek... Postaram się na pewno wrzucić minirelację z DFów i jedną nocię z recenzją sznurka do sznurkorzeczy. Cheers!

9 komentarzy:

  1. Ładna :) Muszę spróbować zrobić podobną, ale może z drewna i "surowego" sznurka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna! Podoba mi się to połączenie sznurka z kamieniami (bo tak szczerze mówiąc takie z samych kamyczków średnio do mnie przemawiają), i w ogóle prezentuje się świetnie!

    Pozdrawiam,
    daszkass

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, lecz pozostaje fanką agatowej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna, przypomina dojrzałą czerwoną porzeczkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka śliczna! Tak wybitnie letnia, wesoła i ożywcza :) Orszula ma rację, wygląda jak czerwona porzeczka. Bardzo mi się podoba zmienna faktura kulek, dodaje charakteru. I nie wiem, czy to kwestia zdjęć, oświetlenia czy czegoś innego, ale wydaje mi się, że rodzaje kulek dobierałaś przypadkowo? To znaczy, one nie są ułożone w jakiś konkretny wzór, tylko po prostu" tu pajączek, tu fasetka, tu znów pajączek, a tu damy dwie gładkie?
    Zakochałam się <3

    Alla

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuleczki są ułożone w ukośne rzędy ;____; Może nie widać tego ze względu na kiepskie zdjęcia, ale robiłam je tuż przed wyjściem na spotkanie z wyżej wymienioną przyjaciółką, bo się zorientowałam, że nie zrobiłam ich wcześniej xD

      Usuń
  6. Dziękuję wam wszystkim za miłe słowa <3

    OdpowiedzUsuń