środa, 22 kwietnia 2015

013. Kwiecień plecień

...bo przeplata, trochę kwiatów, a trochę nie umiem rymować.

No nie zgadniecie, co dzisiaj dla Was mam.


Kolejny mulinowy wisiorek! :D


Tym razem postanowiłam zawiesić go na sznureczku jubilerskim.


Sznurek jest regulowany dzięki węzłom przesuwnym:



Z tyłu wisiorek jest podklejony filcem. Dzięki temu jest odrobinę cięższy i ładniej się układa:


A teraz idę przygotowywać się psychicznie na Pyrkon.

PS. Pamiętajcie o konkursie, plosiem ;___; Zostało już tylko kilka dni :3

4 komentarze:

  1. Jakiż piękny ktulokwiatek! :3 Cudny wybór kolorów, śliczny sznurek, ogólnie 10/10 i serduszko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny dobór kolorów, imponuje mi to, jak misternie udziergałaś środek. Sznurek z węzłami przesuwnymi jest osomnym pomysłem i ładnym sznurkiem.

    Spowarzaniem,
    Wielki Inkwizytor Internetu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak nieskromnie przyznam, że również jestem zadowolona z tego sznurka :3 Dziękuję.

      Usuń