środa, 27 maja 2015

018. Randka w Limone - nocia specjalna

Witajcie!

Odbiło mi i postanowiłam wziąć udział w konkursie organizowanym przez Royal Stone :D Inspiracją była ta oto fotografia:


Jako pracę konkursową uplotłam naszyjnik, używając satynowych sznurków i wzorując się na celtyckim wzorze Guinevere Knot (celtyki <3).


Tutaj detal - malutki barwiony howlit w kształcie serca:


Sploty z bliska:


Zapięcie to prosty karabińczyk z ozdobą - dwukolorowym koralikiem, który dostałam jako gratis przy zamówieniu w marmad.pl:



 I jeszcze ujęcie z innej strony - na wykończenie, czyli prosty warkocz z czterech sznurków:


Wszystkie zgłoszone prace można obejrzeć tutaj.

Ogłoszenie parafialne:


Jeśli chcecie, możecie pomóc mi w walce o nagrodę publiczności i dać lajka mojej pracy :) Będzie mi bardzo miło :)

2 komentarze:

  1. Dacie lajka? Damy lajka, nie będziemy dranie. Tym bardziej, że naszyjnik jest śliczny - nosić bym nie nosiła, bo zestawienie kolorów nie w moim stylu, ale w prezencie dałabym bez wahania. Podobają mi się dobrze zestawione szczegóły, jak serduszko czy dzyndzel przy zapięciu. No i nie ukrywam, że mnie, laikowi, ten wzór wydaje się dość skomplikowany (do kroćset, ja nawet z rysowaniem motywów celtyckich na papierze mam mały oczopląs...).

    Powodzenia w konkursie!

    Z wyrazami szacunku
    Kazik

    OdpowiedzUsuń